Motivele implementarii si utilizarii unui CRM pot fi simple sau complexe, in functie de firma, de domeniul de activitate, de cat de mare este echipa de vanzari. 

In functie de strategia de vanzari si de modelul de vanzare: vanzare activa bazata pe prospectare, participare la licitatii, vanzare on line, etc, implementarea si utilizarea unui CRM este diferita.

Criteria va poate oferi suport pentru toate etapele importante in implementarea unui sistem CRM

Analiza si Design CRM

Realitatea este ca nu exista doua companii similare care sa gestioneze relatiile cu clientii si procesele in mod identic. O solutie CRM trebuie sa poata fi adaptata in mod unic si in timp real cerintelor specifice firmei. Pentru a alege solutia CRM care vi se potriveste, este foarte important ca mai intai sa definiti procesele de vanzare si sa identificati punctele cheie pentru echipa de vanzari, asupra carora, daca actionati, apar rezultate concrete (clienti noi, vanzari crescute, marje de profit mai mari, scaderea ciclului de vanzare). Este important ca in aceasta etapa sa aveti suportul unei echipe cu experienta practica in vanzari si modelare de procese de vanzari dar si cu expertiza tehnica in mai multe sisteme CRM.

Servicii Criteria pentru etapa pre implementare CRM:

  • Analiza si definire procese vanzare
  • Identificare functionalitati cheie necesare pentru sistemul CRM ce urmeaza a fi implementat
  • Definire indicatori de performanta si tablouri de bord
  • Testare si selectie sistem CRM


Implementare si Training CRM

Nu poate fi nimic mai rau decat investitia intr-un sistem CRM, fara ca acesta sa aduca rezultatele asteptate. Prea multe proiecte CRM esueaza datorita ratei scazute de adoptare si utilizare. Tehnologia este buna in masura in care oamenii o si folosesc. Pentru a fi siguri de acest lucru, sistemul CRM trebuie sa fie usor de utilizat, accesibil, scalabil si sa aduca o imbunatatire semnificativa privind productivitatea, eficienta si vizibilitatea. De asemenea este important ca in final sa aveti o aplicatie CRM cu o rata mare de adoptie. Criteria va poate oferi asistenta pentru intelegerea factorilor de succes si pentru implementarea facila a unui proiect CRM.

Servicii Criteria pentru etapa de implementare CRM:

  • Setare si customizare sistem CRM conform fluxuri de lucru si roluri utilizator 
  • Dezvoltare set rapoarte si tablouri de bord
  • Testare aplicatie CRM
  • Training personalizat in functie de rol 
  • Asistenta go live si post go live pentru implementare "bune practici"


Audit si Evaluare sistem CRM

Ati cheltuit banii, dar cat de bine este folosita aplicatia dumneavoastra? Realizarea unui audit reflecta: cat de bine interactioneaza angajatii cu software-ul; daca sistemul CRM ofera mijloace mai eficiente de a-si indeplini sarcinile; daca utilizatorii stapanesc software-ul si cunosc procedurile de lucru; daca noua aplicatie faciliteaza comunicarea, asigura partajarea informatiilor si rezolvarea problemelor; daca fluxurile sunt optimizate; daca rapoartele sunt suficient de concludente.

Pe de alta parte este absolut necesara o analiza a CRM-ului din punct de vedere al procesului de vanzari. CRM-ul devine cu adevarat util abia dupa o perioada suficient lunga de utilizare. Practic in primele luni colectati informatii, informatii pe baza carora puteti identifica pattern-uri care va ajuta sa intelegeti: ce nu functioneaza in procesul de vanzare, de ce va refuza clientii sau dimpotriva de ce cumpara de la dvs, care sunt principalele obiectii si cum ar trebui sa le tratati, etc. Abia acum putem vorbi de un sistem CRM. Colaborarea cu echipa noastra va ajuta sa maximizati investitia.

Servicii Criteria pentru etapa post implementare CRM:

  • Audit proceduri de lucru si utilizare sistem CRM
  • Analiza baza de date si identificare pattern-uri 
  • Propuneri optimizare utilizare CRM 
  • Propuneri optimizare procese si tehnici vanzari


/     Contact rapid

© Copyright 2017 - Website crafted by CodeForge Web Agency