14 Nov 2016

PrintVIS 2017 - Partners Meeting Budapesta

Cu ocazia intalnirii anuale a partenerilor PrintVIS, care anul acesta a avut loc la Budapesta, au fost prezentate noile functionalitati si noutati legate de PrintVis versiunea 2017.

PrintVis este o solutie ERP completa, dedicata companiilor cu specific tipografic (offset, digital, flexo, ambalaje, plicuri, ziare, s.a) cu implementari in peste 300 de tipografii la nivel mondial. Este construit pe platforma Microsoft Dynamics NAV (Navision), este integrat cu fluxul financiar contabil si este adaptat si localizat conform legislatiei romanesti. Solutia Microsoft Dynamics NAV - Navision are peste 120.000 de implementari la nivel global.

Ca si Microsoft, PrintVis continua trendul spre simplificare, acces in timp real, mobilitate si integrare. PrintVis 2017 ofera experiente noi, vine cu functionalitati noi si imbunatatiri, simplificand in anumite arii functionale si extinzand in altele.

Va prezentam mai jos un rezumat cu cele mai importante informatii care ne-au fost expuse pe parcursul celor doua zile ale conferintei:


Investitie minima - Licentiere pe baza de abonament

Una dintre cel mai importante noutati este legata de noul sistem de licentiere Microsoft Dynamics NAV, inclusiv PrintVis.

Sistemul de inchiriere al licentelor devine atat de avantajos incat este total neeconomic sa mai investiti in licente. Practic daca ar fi sa facem o comparatie intre sistemul clasic (cumparare de licenta si plata anuala mentenanta) si cel de inchiriere (in care platiti doar o chirie anuala), sumele cumulate pe fiecare versiune ajung sa fie comparabile abia incepand cu anul 11. Cu alte cuvinte puteti incepe sa folositi PrintVIS cu o investitie minima si totodata beneficiati permanent de versiunile si imbunatatirile noi care apar.


Planificare productie - EQ Plan

Auto planificarea - este o noua functionalitate in PrintVis ce permite sistemului sa planifice automat comenzile zilnice si sa ajusteze automat planul de productie in functie de schimbarile tipice care pot apare in timpul unei zile: comenzi noi, schimbari de prioritati, intarzieri neprevazute. Aceasta setare poate fi definita pentru intreaga productie sau, selectiv doar pentru anumite arii specifice, pe care poate este mai eficient sa le automatizati.

EQ Plan este acum integrat in timp real cu PrintVis. EQ Plan este una dintre cele mai complete si avansate solutii de planificare vizuala a productiei. Puteti vizualiza, planifica, schimba si simula, utilizand functia de "drag and drop". In fiecare moment, datorita integrarii in timp real cu PrintVis puteti vedea cum modificarile va afecteaza planul de productie si utilizarea resurselor.


Web2PrintVis - Portal pentru clienti

Este un portal pentru clienti, integrat cu PrintVis, ce va permite sa automatizati si sa simplificti procesul de ofertare si comanda pentru anumite tipuri de produse. Cu numai cateva click-uri clientii isi pot creea singuri propriile estimari si pot plasa comenzile. Practic reduceti costurile operationale cu preluarea comenzilor, prin transferarea acestor activitati catre beneficiar. Toate produsele afisate in frontend pot avea fie un pret fix, fie calculat pe baza unor liste de preturi sau calculat dinamic pe baza template-urilor din PrintVis.


Power BI - Business Intelligence

Cu solutia Power BI de la Microsoft utilizatorii PrintVIS pot vizualiza in mod dinamic si interactiv informatii sub forma grafica, atat in interfata desktop cat si pe tablete sau mobile. In PrintVis 2017 au fost adaugate noi interogari pentru a putea accesa cat mai multe informatii din PrintVIS.

Un lucru important de stiut despre solutia Power BI de la Microsoft este ca licenta o aveti gratuit.


Calendar capacitati productie

Anterior, orele de deschidere trebuiau planificate si actualizate manual, individual pentru fiecare capacitate de productie. Noul setup este mult mai flexibil si totodata va salveaza o multime de timp pentru definirea orelor de deschidere si a programului de lucru pe diferite intervale de timp (saptamani, luni, trimestru, etc). Va permite sa lucrati cu grupe de calendare asociate la nivel de capacitate de productie. Practic nu mai trebuie sa operati schimbari individual, pentru fiecare capacitate de productie, operati schimbarile doar la nivel de grupa de calendar. Pentru definirea unei noi perioade de lucru se poate folosi functia de copiere calendar.


PrintVis Phone Apps - Raportare Productie

Cu noile aplicatii pentru telefon, PrintVis 2017 ofera si mai multe optiuni utilizatorilor de tip Shop Floor (sunt utilizatorii pentru raportarea productiei). Interfata simplificata Shop Floor Metro Style (aparuta in versiunea 2016) este acum disponibila pentru diverse dispozitive mobile (Apple, Andriod, Windows). Cu aceasi aplicatie, utilizatorii pot scana coduri de bare si pot inregistra consumuri de materiale si manopera, pot introduce parametrii de calitate, etc.


Comenzi Combinate

In PrintVis este posibila divizarea unei coli de tipar in oricate parti, practic pe o singura coala putand combina mai multe comenzi de la unul sau mai multi clienti. In noul release au fost adaugate mai multe functionalitati pentru crearea datelor generice mult mai usor si pentru procesarea si urmarirea fluxului mult mai simplu.


Gestionare stante, matrite si alte dispozitive

Clientii PrintVis cu productie de etichete, ambalaje sau cu operatii diversificate de finisare vor aprecia imbunatatirile aduse pentru gestionarea si clasificarea acestor tipuri de dispozitive. Multe companii au sute de stante si alte dispozitive pe stoc. Cu PrintVis puteti gestiona cu usurinta aceste dispozitive. Puteti corela si conditiona selectia lor cu diverse tipuri de masini, tipuri de produse, numar de culori, etc. Puteti folosi functionalitati de filtrare avansata pentru a identifica de exempul cea mai potrivita stanta pentru o anumita lucrare.


Modele de factura

Solutia anterioara de emitere a facturii din PrintVis a fost imbuntatatia cu o noua functionalitate denumita "Template Factura". Practic continutul facturii poate diferii in functie de tipul de produs facturat. Puteti grupa si structura continutul facturii intr-un mod mult mai flexibil, fara a fi nevoie sa mai faceti dezvoltari speciale de cod.


Generare avize

Functionalitatea de generare avize in PrintVis este corelata acum cu functionalitatea standard Dynamics NAV de avizare. Avantajul acestei corelari este faptul ca puteti extinde Dynamics NAV cu solutii dedicate de consolidare si transport.


Estimare rapida (Quick Quote)

Quick quote este o alternativa simplificata si rapida de operare a ofertelor in PrintVis. Practic intr-o singura fereastra puteti sa introduceti toate informatiile si parametrii pentru calculatie, puteti alege traseul tehnologic si operatiile suplimentare de finisare. Cu numai cateva click-uri puteti creea si genera o oferta completa. Este potrivita utilizatorilor de vanzari cu mai putine abilitati tehnice, dar care pot genera rapid oferte si se pot concentra pe identificare de clienti si oportunitati noi.


Integrare cu CRM Dynamics

PrintVis este acum integrat cu Dynamics CRM. Cu Dynamics CRM (Customer Relationship Management) aveti o imagine completa a nivelului activitatii de vanzari si a istoricului relatiilor cu clientii. Practic cu un CRM puteti gestiona integral tot ce tine de activitatea de vanzari si aveti un dosar complet al prospectilor si clientilor (oportunitati, intalniri, vizite, email-uri, etc). Cu aplicatiile mobile, viteza si eficienta comunicarii au devenit lucruri comune pentru majoritatea companiilor. PrintVis urmeaza acest trend, permitand echipei de vanzari sa acceseze si sa actualizeze comenzile PrintVis direct din sistemul Dynamics CRM.


Accesare PrintVIS din pagina email Outlook

PrintVis Outlook Pages este un serviciu web integrat, care afiseaza date esentiale din fisa clientului direct in fereastra de email Outlook. Puteti vizualiza informatii cheie cum ar fi istoricul achizitiilor, situatia soldului, persoane de contact, sa. De asemenea este posibil sa initiati procese PrintVis direct din Outlook, cum ar fi de exemplu crearea unei noi comenzi.


Portal agenti vanzari

Cu PrintVis 2017, echipa de vanzari se poate loga de oriunde pe web sau de pe mobile. Nu exista niciun motiv pentru clientii dvs sa astepte zile sau ore pentru a avea raspunsurile de care au nevoie. Portalul pentru acces remote elimina aceste intarzieri.

Acest portal este potrivit pentru o companie tipografica cu echipa de vanzari mobila, care are nevoie sa genereze rapid oferte si comenzi sau sa furnizeze informatii privind statusul comenzilor de productie, direct de pe dispozitivele mobile, chiar de la sediul clientilor, in timpul unei vizite de vanzari.

Distribuie


© Copyright 2016 - Website crafted by CodeForge Web Agency