Sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV (Navision) gestioneaza eficient fluxurile operationale, dar nu poate acoperi integral toate cerintele unei companii din punct de vedere informatic.
Sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV (Navision) este un sistem deschis (open system platform), poate fi usor modificat si adaptat cerintelor unei companii. Totusi, din motive de flexibilitate, costuri si riscuri in implementare, pentru anumite functionalitati majore este recomandata dezvoltarea unor aplicatii externe sau alegerea unor solutii dedicate.


Pachetul Microsoft Dynamics NAV (Navision) Plus poate include:

Aplicatii web si mobile conectate cu Dynamics NAV prin Web Service

Puteti extinde utilizarea ERP-ului la nivelul intregii organizatii sau puteti extinde ERP-ul cu functionalitati complet noi. Prin astfel de aplicatii (web si mobile) oferiti posibilitatea tuturor utilizatorilor din organizatie sa acceseze functionalitati din sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV (Navision). Puteti astfel introduce mai usor date in sistem, automatiza procese, utilizatorii pot accesa si consulta de oriunde documente si rapoarte, pot primi alert-uri si notificari.

De asemenea puteti colabora mai eficient cu partenerii si clienti dvs prin aplicatii web integrate direct cu sistemul ERP Microsoft Dynamics NAV (Navision).

Exemplu aplicatie: WEB SOLUTION - aplicatie web accesata de peste 500 de utilizatori

Functionalitati:

  • confirmare avize
  • postare facturi in Navision din interfata web
  • preluare retururi
  • printare documente


Implementare solutii CRM 

Cu un sistem CRM, oferiti echipei de vanzari suportul necesar sa vanda mai mult, sa contacteze mai multi clienti, sa fie mai productiva. Eficientizarea activitatii de vanzari, indiferent de modelul de vanzare, se poate face actionand asupra catorva puncte cheie: prospectare, calificare, finalizare si fidelizare. Rolul unui CRM pentru optimizarea acestor aspecte este esential si critic. Printre solutiile CRM implementate de Criteria se numara: Salesforce, CAS Genesys

Cele mai bune 7 motive pentru a avea un CRM:

  • nu mai pierdeti oportunitati
  • fidelizati clientii
  • structurati procesul de vanzari
  • cresteti productivitatea
  • intelegeti de ce va refuza clientii
  • aveti control si raportare in timp real
  • identificati profilele clientilor si vedeti ce abordare da rezultate


Implementare solutii Business Intelligence

Rapoartele din sistemul ERP sunt doar rapoarte operationale. O platforma de BI (Business Intelligence) este un “tool” mult mai avansat ce va permite sa:

  • Consumati cu usurinta informatia. Analizati datele vizual (intr-un format “easy to read” si “easy to understand”).
  • Identificati rapid trend-uri si modele de comportament.
  • Faceti analize predictive (simulari de tipul “what if”).
  • Analizati datele dupa orice dimensiune a afacerii (drilldown multidimension) pornind de la general catre detalii.
  • Puteti face comparatii dinamice (in functie de intervale de timp), grupari dinamice.

Solutia BI implementata de Criteria este Microstrategy. Pentru acest BI avem un conector pentru preluarea datelor din Navision.

Dezvoltare si optimizare de rapoarte

La volume mari de date, timpii de raspuns sunt lenti si posibilitătile de prelucrare a informatiilor limitate, in cazul rapoartelor dezvoltate direct in Microsoft Dynamics NAV (Navision). Ca o alternativa imbunatatita putem dezvolta rapoarte si notificari în Visual studio si/sau Report Builder.

Avantaje:

  • viteza de executie marita
  • filtrare
  • grupare avansata
  • optiuni pentru grafice si dashbord-uri
  • posibilitate de schimbare a fonturilor pentru fiecare camp definit pe raport





/     Contact rapid

© Copyright 2017 - Website crafted by CodeForge Web Agency