I keep saying the sexy job in the next ten years will be statisticians...The ability to take data - to be able to understand it, to process it, to extract value from it, to visualize it, to comunicate it - that's going to be a hugely important skill in the next decades...

Gal Varian, Chief Economist, Google, Inc.

Aplicatiile software de tip Business Intelligence (BI) permit companiilor sa capteze informatii relevante din mai multe surse de date si sa le furnizeze intr-o forma usor de inteles si interpretat.

Prin folosirea BI-ului managerii au o perspectiva clara asupra organizatiei si pot lua decizii zilnice ce perimit o prioritizare mult mai rationala a resurselor.

Prin monitorizarea rezultatelor si coordonarea actiunilor de afaceri, organizatiile creeaza un sistem si o cultura pentru imbunatatirea permanenta a performantelor.


Cu o solutie de BI:

  • Minimizati riscurile.
  • Identificati trenduri.
  • Maximizati oportunitatile.
  • Identificati modele de comportament.
  • Monitorizati si actionati in timp real.
  • Puteti face analize predictive (simulari ''what if”).

Cele 5 stiluri de BI. Diferentele dintre BI si rapoartele din ERP


O aplicatie de tip BI este un mediu 100% vizual in care informatia poate fi consumata mult mai usor si prezentata in diverse forme. Exista mai multe asa numite stiluri de BI: Scorecards & Dashboards, Enterprise Reporting, OLAP Analysis, Advanced Analysis & Ad Hoc Reporting, Alerting & Proactive Notification

Spre deosebire de un sistem ERP, unde rapoartele sunt doar rapoarte operationale, o platforma BI este un 'tool' mult mai avansat ce va permite sa:

  • Consumati cu usurinta informatia. Analizati datele vizual (intr-un format „easy to read” si „easy to understand”);
  • Identificati rapid trend-uri si modele de comportament;
  • Analizati datele dupa orice dimensiune a afacerii (drilldown multidimension) pornind de la general catre detalii;
  • Parcurgeti scenarii de analiză (workflow). Faceti comparatii dinamice (in functie de intervale de timp);
  • Identificati cu usurinta exceptiile/valorile negative;
  • Luati decizii de corectie in timp real, in baza notificarilor si abaterilor;
  • Faceti analize predictive (de tipul “what if”), simulari si scenarii;
  • Descoperiti „pattern”-uri ascunse in istoricul datelor ce pot fi folosite pentru anticiparea si previzionarea comportamentelor si evolutiilor viitoare;
  • Cresteti probabilitate de succes si eficienta actiunilor de vanzari si marketing (ex. analiza “market basket” pentru campanii promotionale).



/     Contact rapid

© Copyright 2017 - Website crafted by CodeForge Web Agency